Etiquetas

sábado, 22 de septiembre de 2012

Sadernes i Sorralta!!

Els últims dies de la setmana passada van ser els últims de vacances abans de tornar a la realitat: Curru+ universitat...
Foto: Un escalador tempta la levitracció 8a a la bauma esquerre

Tot i així no vaig desaprofitar l'ocasió per visitar L'Ona de Sadernes, Sorralta i Calders per variar...
Als dos primers no hi havia escalat mai, i m'en vaig endur una grata sorpresa.
De la Ona, vaig quedar impressionat del nivell i llargada de desplom que sorgeix del llit del riu! no m'imaginava un "Calders" tant imponent amagat a Sadernes. Allà, varem fer una via per recomanació dels locals de la zona, la Game Over 8a+, que vaig finiquitar al 3r intent, i que segueix una línia ultra física per la part més llarga del desplom, amb un moviment de laterals bastant aleatori pel mig, que no ens va decepcionar, però que potser ens va semblar un pel més fàcil potser 8a millor :)
De Sorralta, tots sabem que son vies completament de picats i que en la seva part esquerre no són massa bones, però el fet és que a la part central, al gran diedre que forma la paret, s'hi troben dues obres mestres d'en Miquel Saborit, que si bé no són del tot naturals, ressegueixen una escalada lògica per la paret que s'enllaça d'algun picat amb bon gust! Aquestes són Motor a fons 7b, que em vaig endur a vista, i Desig de Bruixa, un 7c molt estètic, que posarà a prova el nostre bloqueig màxim, i que vaig fer al segon intent.
I bé, diumenge passat va servir per visitar Calders i adonar-me que massa dies seguits de roca, poden passar factura en forma de cansament pronunciat, així que un pegue a la Trinqueles on em vaig arrossegar.. la resta del dia  ja a descansar pensant en l'entrada a la setmana següent.

No hay comentarios:

Publicar un comentario