Etiquetas

martes, 12 de junio de 2012

Agredolç Sabor de la Semiderrota a Sadernes :)

Un cop més arribava diumenge, i com ja es tradició el cuquet de la roca em picava massa fort, així que cap a Sadernes falta gent!!! Aquest cop possem la directa cap al pont d'en valentí on jo tenia en ment la "Go West" 8a, via 5 estrelles que no necessita presentació. Escalfo en el 6b+ de sempre, la monto amb la calma, baixo, i li dic a n pau, - Vaia inflada he pillat, avui no crec que caigui - ... doncs res que al següent pegue la rebentu amb volada de peus inclosa a l'últim moviment, i que com diu l'Andreu "gràcies al vent dels mediocres que apareix i ens eixuga les preses"! ... En fi que a la 13:00 ja havia complert i m'havia de buscar un altre objectiu amb la calma.


Al final com que en Pau no tenia bones sensacions després de probar un 8b+ (perquè sera jeje), baixem cap a la cúpula, ja que porto tot el dia rallant-lo amb que m'han dit que "La Quinta Essència", un teoric 8a (potser millor de 7c/+ o 7c+),  és molt bona.

En fi, la montu, em petu, en Pau la rebenta amb dos pegues, i jo.... doncs la deix-ho escapar al tercer pegue quan ja la tenia més que feta... m'oblido d'un peu, em fico nerviós, s'em para el cap i pillu la R com un gay, quan anava més que bé... finalment després de reposar 10 minuts i de que en Pau li fotes a la Tramuntana, 8a+ també guapíssima, li fotu
un altre pegue ja rebentadíssim, arribant al mateix lloc, peró aquest fent
una voleiada més que decent :) ... en fi un altre dia serà..
Aquí us deixo el vídeo del tercer pegue en que em vaig pillar a la R :'( 


6 comentarios:

  1. Ep Marc!

    estàs imparable eh, sempre encadenant, a veure si n'aprenc jeje

    Per cert dissabte vas a l'open de la gravetat zero a Terrassa no? bueno segurament hi anirem amb en Carlos, en Pol diria que és fora, si vols ens diem algo per anar-hi. I diumenge Margalef?

    anem parlant màquina

    ResponderEliminar
  2. iep lluis! d'aprendren res k ja en saps prou jeje

    doncs res no crec k i vaigi a terrassa xk ara em venen el 15 dies de festa ala feina fins el 24 i haig d'aprofitar x escalar tant i tant lluny com pugui, que despres m'ampliaran hores i se m'haurà acabat l'estiu.
    i Margalef doncs res.. encara tinc el dit del mig tocat i no vull agafar bidits ni monos :'(
    Us volia dir danar a rodellar/ceuse/gorges du tarn uns dies xro wnu ia n parlarem jeje.
    x cert si neu a margalef prova Los Sobraos de Ca la Marta!!

    Ns veiem!

    ResponderEliminar
  3. Markuss!

    Doncs avera anem per parts xd, a Margalef si hi anem serà a rodar a vista, jo fa molt que no toco roca i com a molt provaré 7b el diumenge. Tema viatges... si tu estàs tocat del dit jo estic sortint de l'hombro i per ara tot va perfecte però sé que no està superat encara, i entre setmana em quedaré per gurb-vic fins ben entrat el Juliol o Agost, per treballar més bé el tema de compensació,etc.
    Faré escapades a roca però sobretot dissabte diumenge i algun dia entre setmana però d'anar i tornar en el dia...

    Així que ja veus, anem parlant en tot cas si no et pires lluny, i si marxes pos disfruta-ho fort ;)

    ResponderEliminar
  4. Bon día Marc,

    Soc un escalador d'Alacant i estic pensant en anar a Sadernes a les vacances d'Agost. El cas es que la meva dona esta en estat i per aixó he pensat en Sadernes ja que m'han dit que no hi ha que camejar molt, etc. Necesitaría buscar gent per allí per escalar. Em pots dir si es una zona frecuentada en Agost? Tendré problemes per engantxarme a alguna cordadeta per allí?

    Salutacions, grasies i espere que encadenes molt!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ei toni! Doncs la veritat es que abans no s'havia de caminar gaire, tot i això ara a l'estiu tanquen la barrera de la pista forestal per evitar l'entrada massiva de cotxes... tampoc es que ara s'haigi de caminar gaire (15-20 minuts planers)...
      Pel que fa a escaladors crec que no t'en faltaran per enganxart-hi, i més a l'agost que la gent hi va per poderse banyar a algun gorg entre pegue i pegue.
      Bé, esper-ho haverte servit d'ajuda ;)

      Eliminar
  5. Hola Marc, 15-20 minuts no es molt... Pensavem deixar la furgo al camping i anar a peu a les parets. M'alegre de saber que hi sol haver gent en Agost per allí. Pot ser vinga algun amic de ací tb.

    Per cert, molt currat el video del Naufrag.

    Grasies!

    ResponderEliminar