Etiquetas

miércoles, 1 de febrero de 2012

Toca Plafó...

Després d'un bon començament d'any en el que el que va abundar més va ser, la roca i la bona vida, ara toca fer un cop de cap i començar a preparar la propera temporada de primavera, amb dos objectius molt clars:

El primer, és clarament millorar aquell aspecte que sempre m'ha fallat per sobre dels altres "el bloqueig"; sobretot frontal, el qual em limita molt, a reservarme moltíssim en vies més que desplomades o amb certs passos de bloc, en que el braç ha de formar un angle de 90º frontal, cosa que també repercuteix en la meva resistència de dits.



El segon, en canvi ja és més difícil, i és que com si em tractes d'un alcoholic/drogadicte/ i d'altres més comparacions... porto intentant aconseguir des de fa tres setmanes de deixar les males costums i mals hàbits nadalencs d'una vegada, cosa que encara no he aconseguit del tot, i raó per la qual porto un desordre alimentari que s'hauria d'acabar en breu, ja que el meu metabolisme ho nota, alhora de donar un rendiment.


Així doncs, s'han acabat les males costums, i arriba l'hora de treballar en abundants sessións de bloc i bloqueig!

3 comentarios:

  1. Que tinguis sort en el teu cami per sortir del canto fosc Marc!!!.
    4Recauxutats

    ResponderEliminar
  2. jaja merci! La necessitaré... el cantó fosc pot resultar massa temptador a vegades!

    ResponderEliminar
  3. a muerte bou! ens veiem dissabte que ve suposo... ja parlarem ;)

    ResponderEliminar